Von WMA, ACSA, HON zertifiziertes Medizinjournal.
Zijn PartySpinds-toernooien de moeite waard?
7
0

Zijn PartySpinds-toernooien de moeite waard?

Actualizado el 31/10/2025
  1. siripum
    siripum

Heeft iemand hier ooit meegedaan aan de slottoernooien op PartySpinds? Ik zag dat ze wekelijks georganiseerd worden, maar heb nooit echt begrepen hoe de puntentelling werkt. Is het gebaseerd op de grootste winst, het totaal aantal spins, of iets anders? Ik ben benieuwd of het daadwerkelijk te winnen is of alleen voor de walvissen.

31/10/2025 um 12:11 p.m. Uhr
    Antworten
  2. Ik heb me bij een paar van die toernooien aangesloten en ze zijn zeker te winnen als je slim speelt. Op http://partyspinds-nl.com/ houden de toernooien meestal je totale puntenaantal van opeenvolgende overwinningen bij, niet je totale besteding. Dat betekent dat zelfs kleine inzetten meetellen voor het scorebord als je een paar goede rondes wint. Ik vind het fijn dat ze alles transparant houden: je kunt je ranglijstupdate live zien terwijl je speelt. De prijzen zijn niet alleen voor de top 3; soms betalen ze uit tot de top 50. Ik ben ooit 18e geworden en kreeg nog steeds gratis spins als beloning. Het voegt wat spanning toe aan het reguliere spel, vooral als je dicht bij de cutoff zit. Als je van een vriendelijke competitie houdt, zijn ze het proberen waard.

31/10/2025 um 12:45 p.m. Uhr
    Antworten
  3. Ik heb die scoreborden al eerder gezien en ze maken het zeker aantrekkelijker. Het is alsof je van solospel een sociale uitdaging maakt. Zelfs kleine plaatsingen geven je extra motivatie om door te gaan.

31/10/2025 um 9:17 p.m. Uhr
    Antworten
Sie könnte auch interessieren