Hey allemaal!
Ik ben de laatste tijd helemaal into survival games, vooral die waar je met vrienden samen kunt werken en tegelijk ook echt moet knokken om te overleven. Heb Valheim en The Forest gespeeld, vond beide top! Zijn er nog andere die jullie zouden aanraden? Mag best uitdagend zijn, liefst met co-op.21/03/2025 um 2:04 pm UhrJa, Valheim is echt verslavend Heb je Sons of the Forest al geprobeerd? Dat is het vervolg op The Forest en nog intenser. Ook qua graphics veel realistischer. En de AI van de vijanden is super creepy.
Als je meer info wil: https://en.wikipedia.org/wiki/Sons_of_the_Forest — daar staat alles netjes uitgelegd.
Wat zoek je precies: meer combat of juist meer bouwen en verkennen?
21/03/2025 um 2:05 pm UhrOh man, ik ben echt hooked aan Green Hell. Super realistisch, en de jungle setting maakt het extra spannend. Je moet echt letten op voeding, ziektes, zelfs mentaal welzijn van je personage. Niks chill gamen, pure survival!
Speel je op PC of console trouwens?
21/03/2025 um 2:05 pm UhrNice tips, thanks!
Ik zit op PC. Combat en teamwork zijn voor mij key, maar bouwen mag ook — zolang het geen pure sandbox is. Green Hell klinkt wel vet, al hoor ik dat ‚ie loeizwaar is. Is de co-op goed uitgewerkt?21/03/2025 um 2:06 pm UhrJa, co-op in Green Hell werkt prima, maar je moet wel echt goed afstemmen met je team, anders gaat iedereen letterlijk dood aan een spinnenbeet of voedselvergiftiging
Heb je trouwens al gehoord van Chicken Road ? Klinkt misschien niet als een survival game, maar het is eigenlijk een soort minigame-platform met verrassend leuke mechanics. je eens wat luchtigers zoeken tussen alle jungle paniek door
21/03/2025 um 2:08 pm UhrHaha , die had ik niet verwacht hier. Maar eerlijk: ik heb ‘m ook even geprobeerd en er zit echt een verslavend ritme in, al is het totaal wat anders dan Valheim of Green Hell. Gewoon leuk voor tussendoor.
Maar ff terug naar serieuze survival games — heeft iemand Project Zomboid gespeeld? Is 2D, maar echt intens als je van zombie-survival houdt met crafting en base building.
21/03/2025 um 2:09 pm UhrJa, Project Zomboid ken ik, maar nooit echt de tijd genomen om erin te duiken. Misschien toch eens proberen. Lijkt me vet als je met een groepje een huis barricadeert en dan gewoon probeert te overleven zolang je kan.
21/03/2025 um 2:09 pm UhrGraag gedaan! Altijd leuk om wat variatie te hebben tussen alle serieuze survival stress
Laat maar weten als je nog tips zoekt, ik heb er nog een hele lijst! Misschien moeten we eens een kleine Discord opzetten voor co-op games?21/03/2025 um 2:10 pm UhrOeh, Discord klinkt goed! Laten we anders hier een apart draadje starten en wat mensen taggen die we kennen. Altijd leuk om met gelijkgestemden te gamen. Survival squad incoming
21/03/2025 um 2:10 pm Uhr
Beste survival games voor wie houdt van actie en teamwork?
Sie könnte auch interessieren